De eerste weken - Reisverslag uit Figline Valdarno, Italië van Mandy Peeters - WaarBenJij.nu De eerste weken - Reisverslag uit Figline Valdarno, Italië van Mandy Peeters - WaarBenJij.nu

De eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 Mei 2015 | Italië, Figline Valdarno

Buongiorno,

Wat gaat de tijd toch snel.. Ik ben hier vandaag alweer zeventien dagen. Ik krijg van vele mensen te horen dat ik nog steeds geen verslag hier op heb geplaatst, dus bij deze.

Toen ik hier aan kwam voelde het als thuiskomen, je weet wel, als je twee weken op zomervakantie bent geweest en dan weer thuis komt, in je eigen bedje kan slapen etc. Ik had dit gevoel ook, alleen kon ik nog niet in 'mijn eigen bed' slapen. Ik heb één week doorgebracht in een mobile home, naast mijn collega's van Vacansoleil. Na die week ben ik verhuisd naar het appartement waar ik vorig seizoen ook in verbleef. Dit deel ik nu met twee collega's.
De eerste dag zijn we met zijn vieren met de auto naar Arezzo geweest, omdat ik daar afgelopen seizoen bijna wekelijks te vinden was voelde dit natuurlijk ook weer als thuis komen. We zijn deze middag als echte toeristen op ontdekkingsreis geweest in Arezzo, daar krijg je natuurlijk wel honger van dus gingen we op het plein een pizza eten, lekker! Toen zijn we weer terug naar de camping gegaan omdat we 's avonds een bbq hadden met verschillende couriers van de camping, dit was een erg gezellige avond.

Die maandag, 20 april begon het, mijn eerste werkdag! Het was wel weer even wennen hoor.
Bij ons was het deel nog gesloten i.v.m. werkzaamheden en we hadden nog geen gasten, de eerste gasten kwamen 24-04 pas. Dus toen hebben we alle inventaris binnen gekregen en hebben we de terassen in orde gemaakt.
Toen kwamen de eerste gasten, ik moest even wennen dat ik hier alles moest uitleggen bij een incheck, in Domburg hoefde ik alleen maar de highlights te vertellen. Maar het went snel!

Het was nog wel erg koud elke dag, of, koud. Fris, in Nederland was het kouder! Maar mij hoor je deze week niet klagen, het kwik is ineens omhoog geschoten en vandaag wordt het 30 graden.

Ik heb eigenlijk nog niet heel veel gedaan, veel gewerkt, na het werk vaak rustig aan gedaan, wasjes gedraaid, wezen uiteten, avondjes voetbal kijken in de bar en daarna een dansje gewaagd in de disco met collega's. Al met al heb ik het hier erg naar mijn zin en laat het hoogseizoen maar beginnen! :)

Een nieuw verslag volgt snel!

Ciao xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Figline Valdarno

Mandy

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 1275
Totaal aantal bezoekers 5634

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 20 September 2015

Werken in Italie

30 April 2014 - 01 Oktober 2014

La bella vita

Landen bezocht: